Ofte Stilte Spørsmål

Hvordan ta kontakt i tilfelle spørsmål eller problemer?

Vår kundestøtte er alltid tilgjengelig på e-post info@burbage.no.
Vi har som mål å svare på alle spørsmål så effektivt og raskt som mulig.

Hvordan finner jeg riktig størrelse?

Finn størrelsen din ved å bruke vår Størrelseguide.
Klikk på ‘Størrelseguide’ på produktsiden for å se konversjonstabellen bår.
Vi oppgir informasjon om passform og modellmål for alle produktene våre.
Vårt mål med størrelsesguiden er å være svært presise, slik at vi minimerer behoved for bytte av varer.

Hva slags betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi aksepterer Visa, Mastercard, American Express og PayPal.

Er betalingsmetodene sikre?

Vi tar alle forhåndsregler for å sikre at data oppgitt for å legge inn en ordre er trygge.
All sensitiv informasjon du oppgir blir overført via Secure Socket Layer (SSL)-teknologi, som krypterer informasjonen din for å beskytte den fra uautorisert bruk.
Vi jobber sammen med Stripe. I tillegg til å håndtere betalinger, håndterer Stripe også transaksjons- og restitusjonsavtaler. All dataen din er trygg hos oss.

Hvilke land sender dere til?

Selv om Burbage Napoli er er eksklusivt dedikert til Norge, kan vi sende produktene våre til Sverige og Danmark med følgende distinksjoner:

Norge

For alle ordre med en leveringsadresse i Norge inngår det 25 % MVA, allerede inkludert i prisen.
Prisen du ser er den totale prisen du betaler for bestillingen din.

Sverige og Danmark

Alle avgifter i forbindelse med import, eksport, megling og lokale skatter som oppstår ved levering utenfor Norge er kundens eget ansvar.
Burbage Napoli har ingen kontroll over disse utgiftene, og de kan variere avhengig av leveringsland.

Vær obs på at alle priser på nettsiden vår er oppgitt i norske kroner (NOK).

Per nå sender ikke Burbage Napoli til andre land enn dem nevnt over.

Alle ordre blir sendt fra vår butikk i Napoli, Italia.

Hvordan vil ordren min være pakket inn?

Ordren din vil være godt pakket inn i en beskyttende boks, for å sikre at den ankommer deg i god stand.
Tilleggsgjenstander med merke, som for eksempel støvposer, vil være inkludert dersom designeren har dem.

Hva er fraktkostnadene deres?

Fraktkostnader regnes ut automatisk når du sjekker ut i kassen.
Gratis frakt på alle nettordre over 990,00 NOK; ved lavere beløp tilbyr vi flat fraktrate på 120,00 NOK.

Hvordan kan jeg spore ordren min?

Du vil motta fraktinformasjon på e-post når ordren din har blitt prosessert og sendt, og denne e-posten vil inneholde et nummer du kan bruke for å spore statusen til ordren din på nettet.

Er pakken min forsikret?

Vi forsikrer automatisk alle pakker mot tyveri og skader under frakt.
Pakken er ikke lenger forsikret når du har signert for den.

Må jeg signere for pakken?

Ja. Alle pakker krever signatur fra mottakeren.

Hva er personvernvilkårene deres?

Din personlige informasjon er alltid privat, og vi vil aldre leie ut eller selge din personlige informasjon til noen tredjepart.
For å registrere deg hos Burbage Napoli må vi vite navn, e-postadresse, kjønn og telefonnummer.

Når vi prosesserer nettordren din må vi vite faktureringsadresse, leveringsadresse og betalingsinformasjon. Disse detaljene kan kun bli delt med et kredittbyrå i forbindelse med kredittsjekk.

Hva er deres regler for retur?

Vi har alltid som mål å tilby deg den best mulige kvaliteten og services. Du kan returnere kjøpet ditt innen 14 dager fra dagen du mottar varene.
Skulle du ønske å returnere en vare, ber vi deg om å skrive årsaken til returnen på Returskjemaet.

Legg varen du ønsker å returnere i den originale esken eller i returplastposen og forsegle med teip.
Varer må returneres ubrukt (uiført, uvasket, uendret), i original forpakning, og med alle originale merkelapper på.
Sko må returneres i den originale skopoksen, uten skade eller poststempler.

Returnerte varer kan byttes, eller man kan få refundert pengene.
Å returnere en ordre er gratis.
Vennligst regn med 14-21 arbeidsdager fra du postlegger ordren din til returen eller byttet blir gjennomført.

Returprosedyre

  1. Last ned, skriv ut og fyll ut vårt Returskjema.

  2. Send en e-post til kundeservice@burbage.no hvor du gir oss beskjed om returen din, inkludert fullt navn samt ordrenummeret slik det står i ordrebekreftelsese-posten eller leveringslappen.

  3. Du blir kontaktet på mail for å bestemme dagen og tiden pakken blir trukket tilbake. Vennligst vær obs på at adressen pakken blir returnert fra må stemme overens med ordrenummeret.

  4. Pakk returen din trygt og legg ved Returskjemaet ditt

  5. Send returen din til returadressen nedenfor:

Burbage Napoli
Returned Items

Via A. Scarlatti 103, 80127
Napoli
Italia

Vennligst merk returnerte pakker “Returned Items”, dette må skrives på fortollingslappen og pakken. Burbage Napoli vil måtte betale importavgifter og –skatter hvis dette ikke står skrevet på pakken og i fortollingslappen. Om du ikke skriver dette vil returen din ta lenger tid å behandle.

Returer som ikke er i tråd med prosedyren vil ikke bli behandlet. Hvis nettbestillingen din opprinnelig hadde gratis frakt og/eller inneholdt flere varer, og du ønsker å returnere bare noen av varene du har mottatt, vil ikke den opprinnelige fraktkostnaden bli refundert. Kostnadene rundt retur av en nettbestilling blir trukket fra refusjonen din.

Når returen av varene og deres kvalitet er validert vil kreditt bli returnert til kredittkortet, bankkontoen eller PayPal-kontoen brukt for å gjennomføre kjøpet.

Kan jeg bytte et plagg i en annen størrelse?

Ja. Du kan bytte varene du har bestilt i en annen størrelse, så lenge størrelsen du ønsker er på lager. Per nå er det ikke mulig å bytte i andre farger eller bytte et plagg i et annet.

Gitt at størrelsen du ønsker er på lager, blir den sendt til deg etter at det du bytter inn har blitt mottatt og tilstanden til varene du ønsker å bytte har blitt validert. Levering kan ta fem-åtte arbeidsdager. Vi gir deg gratis levering når vi sender deg varen du har byttet til deg.

Hvor vil jeg motta refusjon for returnerte varer?

Vi refunderer beløpet for kjøpet ditt til kredittkortet, bankkontoen eller PayPal-brukeren du brukte for å gjennomføre kjøpet.

Når vil jeg motta refusjon for returnerte varer?

Hvis du ønsker å motta en fullstendig refusjon, eller hvis du ønsker at varene skal være godkjent for bytte, må returen/byttet bli sendt tilbake i den originale forpakningen. Følgende punkter kan føre til reduksjon i, eller fullstendig tap av, refusjon:

  • Ufullstendige eller vaskede produkter

  • Produkter uten originale merkelapper

  • Produkter som ikke lenger er i sin orginale tilstand

  • Tegn på bruk

  • Skitt, rar lukt og/eller annen skade på produktet

Hvorvidt disse punktene gjelder for din retur/ditt bytte blir vedtatt av en av våre ansatte.
Når returen av varene og deres kvalitet er validert vil kreditt bli returnert til kredittkortet, bankkontoen eller PayPal-kontoen brukt for å gjennomføre kjøpet.
Vi refunderer beløpet for kjøpet ditt innen maks to arbeidsuker.